Керівництво всесвітньо відомої американської компанії L Brands, якій належить фірма Victoria’s Secret, довгі роки приховувала і допускало жорстоке поводження з моделями і сексуальні домагання. З такою заявою виступила газета The New York Times.
За даними її розслідування на основі бесід з більш 30 колишніми і діючими співробітниками L Brands, колишній президент і головний маркетолог компанії Ед Рейзек, користувався службовим становищем і домагався моделей. Також він робив їм непристойні пропозиції і ображав їх. Засновник і генеральний директор L Brands Леслі Векснер, згідно з публікацією, знав про численні скарги на Рейзека, однак прикривав його.
Моделі, які скаржилися на поведінку президента компанії, втратили контракти на участь в щорічних дефіле Victoria’s Secret.
Однак керівництво компанії направило виданню заяву про те, що нічого подібного ніколи не відбувалося.
У минулому році 71-річний Рейзек пішов у відставку. Він працював в компанії більше десяти років і пішов після скандальної заяви про те, що не працюватиме з трансгендерами і моделями plus size, оскільки це призведе до руйнування образу, який створюють знамениті «ангели» бренду Victoria’s Secret. У минулому році також стало відомо, що чергового щорічного показу бренду не буде. Скандали з обвинуваченнями в расизмі, сексизмі та нереалистичном показі краси почалися ще в 2000-х роках, щорічно рейтинги показу падали, і в 2019-м телетрансляцію шоу вирішили скасувати.
Ідеальні тіла і чоловіки: як склалося життя російських моделей Victoria’s Secret
Кинула навчання заради роботи: що ми знаємо про першу трансгендерною моделі Victoria’s Secret
Бриджі та болеро: 7 трендів нульових, які ми не хочемо повертати
Будь першим хто прокоментує